Urząd Miejski – zmiany kadrowe

Stale rośnie ilość urzędników zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Mosinie. W kilku referatach ma miejsce ciągła wymiana kadr.  Obecnie trwa nabór na 2 stanowiska:

stanowiskoogłoszenietermin składania dokumenty
Stanowisko urzędnicze ds. zarządzania projektami i funduszami europejskimi
Urząd Miejski w Mosinie
 28.04  11.05 – Ogłoszenie nabor.pdf
– Klauzula inf. RODO
Kierownicze stanowisko urzędnicze:
Zastępca Kierownika Referatu Podatków i Opłat
 6.05  18.05 – Ogłoszenie nabor.pdf
– Klauzula inf. RODO
Rok 2012 a rok 2020

W 2012 r w Urzędzie Miejskim w Mosinie pracowało 77 osób.
Pod koniec kadencji 2014-2018 w Urzędzie Miejskim było zatrudnionych  88 osób – sprawdź tutaj.
We wrześniu 2019 r. urzędnicza armia rozrosła się do 110 osób.

Referat Inwestycji w 2012 liczył 9 osób. 
Od 2015 to 3 oddzielne referaty – łącznie 16 osób.
Inwestycji i Rozwoju Gminy – 7
Mienia Komunalnego – 7
Biuro Zamówień Publicznych – 2 osoby.

W Referacie Ochrony Środowiska – w 2012 r. pracowały tylko 2 osoby, obecnie to aż 9 osób!

Referat Finansowo-Budżetowy w 2012 – 12 osób. Obecnie to 2 referaty:
Księgowości – 6 osób
Podatków i Opłat –  10 osób + aktualny nabór na zastępcę kierownika.

W 2018 r. było w Urzędzie 13 kierowników i 3 zastępców.
Obecnie                  jest          16 kierowników i 6 zastępców.

Nic dziwnego, że rosną koszty wynagrodzeń i koszty wynajmu kolejnych pomieszczeń poza urzędem.

Z wzrostem ilości urzędników niestety nie idzie w parze wzrost jakości pracy Urzędu. 
Długo mogłabym wymieniać, co w tym urzędzie nie działa tak, jak trzeba, ale to materiał na inny artykuł.

 

SKARBNIK
Maria Borowiak
Tatiana Cynka – styczeń 2020
       SEKRETARZ
JULIA OLEJNICZAK -KOWALSKA
MARLENA ZALEŚNA-TYTYK – nabór czerwiec 2019, sierpień 2019
MONIKA KUJAWSKA – od 1 maja 2020 – awans wewnętrzny do 31.12.2021 r.
Dorota Tomyślak – od 1.01.2022 r.
 REFERAT ORGANIZACYJNY 
Aleksandra Tuliszka – kierownik
Monika Kujawska kierownik
          Agnieszka Fajfer
          Justyna Rosić (Sekretariat)
Halina Kałmucka (Sekretariat)
  Magdalena Nowak (CENTRALA)
Monika Darul   – nabór grudzień 2019
Magdalena Paluch 2019 wrzesień 2020
Alina Konieczna – zastępstwo – grudzień 2021
Zofia Gotowiec
prac. obsługi: Tadeusz Waliszak, Iwona Jurczyk, Anita Tuliszka
 KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI MEDIÓW 
Joanna Nowaczyk
 URZĄD STANU CYWILNEGO 
          Marzena Obst – Kierownik
          Alicja Sroka – Z-ca Kierownika
 REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH  I DZIAŁ. GOSPODARCZEJ 
          Ewa Kula Kierownik,   Maria Górna,     Barbara Lulka
          Małgorzata Pietrzak-Doruchkierownik – nabór IV 2015
          Małgorzata Stańczak – 2010
Agata Turkiewicz – nabór czerwiec 2018
Monika Kuciak   – nabór maj 2019
 REFERAT PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I BUDOWNICTWA 
          S. Ambrożewicz M. SzeligaKierownik
Miłosz Sura – Kierownik – nabór – sierpień 2019
Jan Dziurzyński (zastępca kierownika) nabór styczeń 2020
          Anna Prądzyńska, Marcin Buśka, Arleta Kochanowicz,
Marcin Matysiak – nabór VI 2017 Renata Burda – nabór II 2019
Michał Dudziak – nabór czerwiec 2016
          Justyna Piosik – Zawiślak – marzec 2017
Sabina Kurek – nabór marzec 2020
          Hanna Bober ????????????
          Bartosz Demskimarzec 2021
Stanisław Chrust sierpień 2020
Patrycja Napierkowska – ?????
REFERAT GEODEZJI I NIERUCHOMOŚCI
   Aleksandra Czyryło – kierownik 
         Piotr Sternal – KierownikBZ
Beata Tomczak – Taisner
          Rozalia Skrzypczak 2012 – zast. – IV 2019 Szymon KędzioraNP
          Anna Sobkowiak E
Elżbieta Kaczmarek, Elżbieta JędrzejczakE
Kinga Wolarczak – lipiec 2021
 REFERAT OŚWIATY, PROMOCJI, KULTURY i SPORTU 
          Anna Balcerek – Kałek – kierownik – nabór maj 2015BZ
          Marlena Chmielewska – Z-ca KierownikaNP
          Lidia BaraniakBZ
          Anna WojnowskaBZ
Monika Wolgetan – sierpień 2021
REFERAT PROMOCJI I KULTURY
Karolina Adamczyk-Pięta (kierownik)Z
Agata Lubowicka (zastępca kierownika)Z
Katarzyna Leszczyńska (zastępstwo Paulina Ludwiczak)  
Jakub Modrzyński    – nabór  listopad 2019N
Paulina Ludwiczak
GMINNE CENTRUM INFORMACJI
Beata TomczakBZ
 AUDYTOR WEWNĘTRZNY 
          Justyna KaczmarczykBZ
Joanna Lesicka VIII 2020
Mariusz Strzyżewski VIII 2020
 BIURO OBSŁUGI PRAWNEJ 
          Zygmunt Kmiecik – Radca prawnyBZ
Elżbieta Napierała-Kęsy – nabór styczeń 2018N
 REFERAT ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM
PEŁNOMOCNIK DS. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH 
          Krzysztof Kaczmarek – KierownikBZ
 BIURO OBSŁUGI INTERESANTA 
         Danuta Wojciechowska – KierownikBZ
          Hanna BarczBZ
Aneta Litke
 STRAŻ MIEJSKA 
           Andrzej WoźniakKomendantE
          Jarosław Dobicki – Komendant – nabór luty 2018N
          Grażyna CichockaBZ
          Włodzimierz GłuchyBZ
          Mikołaj Zyk – nabór lipiec 2018N
         Damian Pietruszewski – nabór maj 2018N
Jakub Skibiński – nabór czerwiec 2018N
Michał Salamon – nabór lipiec 2018N
Rafał Filipowicz – nabór maj 2018N
Julia Myślicka – 2013BZ
Jacek Pązik – październik 2020
          Mirosław Przynoga,   Stefan Silski, Mariusz Szczukocki
Dariusz Żurawski
NP
 REFERAT FINASOWO-BUDŻETOWY  KSIĘGOWOŚCI
          Maria Borowiak – Skarbnik GminyE
Tatiana Cynka – Skarbnik Gminy – nabór styczeń 2020N
          Agnieszka Chełminiak – Z-ca SkarbnikaBZ
          Żaneta BiałaBZ
          Katarzyna MarcinkowskaBZ
          Mirosława WalasiakBZ
Renata Pawlikowska
  Joanna Jerzyńska – maj 2018
Iwona Dubert 2010
Maria Borowiak – 2020
Agnieszka Buśko
Joanna Paluszkiewicz wrzesień 2020
REFERAT PODATKÓW I OPŁAT
          Monika Smelkowska-Kaczmarek – kierownikBZ
           Honorata Przybylska BZ
          Katarzyna Gierz – lipiec 2020BZ
          Agnieszka Nurzyńska-Cieślak maj 2020 zastępca kierownikaBZ
Joanna JareckaBZ
          Anna Sobkowiak , Zofia MichalakE
Magdalena BaturaBZ
          Ewelina WaligórskaBZ
Ewa Kowalewska – marzec 2018N
Marzanna Szymańska – marzec 2018 czerwiec 2020N
Monika Szewczyk – wrzesień 2021
Jan Szwarc-Górny – listopad 2021
Marcelina Piotrowska luty 2021
Katarzyna Jujka – lipiec 2020
 REFERAT OCHRONY ŚRODOWISKA, ROLNICTWA I LEŚNICTWA 
         B. BaraniaDominika Grząślewicz – Gabler – Kierownik – 2012U
Radosław Łucka – (zastępca kierownika) nabór wrzesień 2019N
          Krystyna PanekBZ
          Katarzyna Ochocka-Kasprzyk BZ
Martyna Tonińska – listopad 2018BZ
          Anita Ćwiklińska – nabór luty 2016 od 2019 w Biurze RadyZ
          Natalia Rynkowska – czerwiec 2015BZ
Danuta Sobańska – czerwiec 2018
(zastęp. Monika Czaińskanabór III 2019
N
Izabela Baranowska   – nabór – czerwiec 2019N
          Michał Dudziak – nabór czerwiec 2016BZ
          Wojciech KubiakNP
 ZESPÓŁ INFORMATYKÓW
          Bartosz Dmochowski – Kierownik, administrator bezp. inf.BZ
Dominik Wiktorowski – nabór marzec 2018N
Hubert Gierko – grudzień 2021
REFERAT INWESTYCJI I ROZWOJU GMINY
          Wojciech Górny – KierownikE
Joanna Pawlicka (kierownik) – maj 2015Z
Daniel Schoenradt – (zastępca kierownika) – marzec 2018N
Małgorzata Winiecka – nabór – maj 2019N
          Małgorzata PiotrowskaBZ
          Hanna WoźnikiewiczBZ
 Agnieszka Grabarczyk
Jakub Nowak – nabór marzec 2020N
        W. Maciejowski,  M. Ciesielski 2013 B. Taisner 2017NP
         Sylwia Bartnikowska Z
Wojciech Mikołajczak październik 2020
Wojciech Czarnecki – grudzień 2021
 BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 
Małgorzata Filipek – kierownik – listopad 2020
          Magdalena RembalskaBZ
          Agnieszka KasprzykBZ
 REFERAT MIENIA KOMUNALNEGO 
          Joanna Pawlicka Kierownik nabór maj 2015Z
  Anna Pawlicka-Różańska Kierownik – nabór czerwiec 2016Z
          Agata Wencel – Socha (zastępca kierownika)BZ
          Katarzyna FrydrychowiczBZ
          Leszek Najderek, Henryk Pawlikowski – 2015E
Grzegorz Suszczyński – nabór grudzień 2018N
          Klaudia Maćkowiak – 2015 (zastępstwo Anna Pietruszyńska)UW
         Sylwia Bartnikowska – nabór marzec 2018Z
Bartosz Twers – nabór lipiec 2019N
Jacek Wzgarda – październik 2020
Agnieszka Marczak – sierpień 2021
Joanna Biskup zastępstwo – marzec 2021
 BIURO RADY MIEJSKIEJ 
          Piotr SokołowskiBZ
          Monika Kujawska nabór kwiecień 2015Z
Anita Ćwiklińska – nabór marzec 2019N
REFERAT ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI I FUNDUSZAMI EUR.
Katarzyna Lewandowska – Koordynator kierownikUW
          Agnieszka Gruszczyńska – nabór marzec 2015BZ
Katarzyna Suchocka – nabór kwiecień 2019BZ
Jakub Modrzyński    – nabór  listopad 2019Z
          Magdalena SalewiczNP
Kamila Ajchsztet-Wiśniewska – maj 2020
INSPEKTOR BHP
Anna Wilczek nabór grudzień 2019NP
Izabela Baranowska – nabór luty 2020
Zaktualizowano 29.01.2020

52 Comments
Małgorzata Kaptur 27/05/2020
| |

W związku z różnymi odpowiedziami na zapytania o stan zatrudnienia w urzędzie śpieszę poinformować, że na ostatnim posiedzeniu Komisji Budżetu i Finansów pani Skarbnik oświadczyła, że po dokładnym przeliczeniu okazało się, że w magistracie 31.12.2019 r. było 99,25 etatów (w tym Straż Miejska 9 etatów).
W odpowiedzi na zapytanie radnego Jana Marciniaka z 28.11.2019 r. podano stan zatrudnienia na wrzesień 2019 r. 108,12 etatów (110 osób).

Inne informacje kadrowe:
Audytor Justyna Kaczmarczyk wygrała konkurs na Skarbnika Gminy Kleszczewo. http://bip.kleszczewo.pl/?a=8362&fbclid=IwAR3GnDOBGnSAbzskaHY_32CPGvqsaftLnPe622N2uwlt1C6nCiatSyUlCLI
Został wyłoniony prezes spółki “Park Strzelnica”. To Włodzimierz Koralewski. Na konkurs wpłynęły 23 oferty. http://bip.mosina.pl/zasoby/files/praca/2020/uchwala_wybor_prezesa_spolki(1).pdf
Na stanowisko Zastępcy Kierownika Referatu Podatków i Opłat wpłynęły 3 aplikacje. Wybrano p. Agnieszkę Nurzyńską-Cieślak http://bip.mosina.pl/zasoby/files/praca/2020/wynik_naboru_zca_kierownika_podatkow.pdf
Na stanowisko ds. planowania przestrzennego i budownictwa zgłosiła się tylko p. Sabina Kurek, została zaakceptowana przez komisję. http://bip.mosina.pl/zasoby/files/praca/2020/wynik_naboru_pp2.pdf
Na stanowisko ds. inwestycji gminnych wpłynęły 2 aplikacje. Wybrano Jakuba Nowaka pracownika Urzędu w Czempiniu, który po 2 tygodniach od wyboru zrezygnował.

Grzyb leśny 16/05/2020
| |

Nie taki zły ten urząd chyba skoro jest trampoliną do kariery.
Pani Ewa Jedlikowska były kierownik referatu najpierw została vice wójtem w Lądku, a teraz jest dyrektorem w lasach.
https://www.drewno.pl/artykuly/11758,minister-wos-przejmuje-lasy-panstwowe.html
Na mieście mówi się też o transferach kolejnych urzędników do sąsiednich magistratów.

Janina 14/05/2020
| |

To nie w porządku ze usuwa sie komenarze. @Velma Dinkley nerwy poniosly z tym du*****zem i komentarz usuniety?

Małgorzata Kaptur 14/05/2020
| |

Gwoli ścisłości – w czasie ostatniej sesji radni nie zgodzili się na zwiększenie środków na wynagrodzenia – nie ujęto w budżecie nagród jubileuszowych i odprawy emerytalnej. Padł wniosek (złożył go radny Jan Marciniak) aby burmistrz wygospodarował pieniądze na ten cel np. z funduszu nagród. Wniosek poparło 18 radnych: http://mosina.esesja.pl/glosowanie/333226/e7143c77a6ea4a2
Jeżeli burmistrz nie będzie zatrudniał nowych urzędników, to pieniędzy starczy również na nagrody.
Może będzie ich trochę mniej, ale na pewno będą. W ubiegłym roku na nagrody przeznaczono 502 700 zł.

Zbulwersowana 14/05/2020
| |

Proponuje, w pierwszej kolejności, podziękować za współpracę osobom, które wiecznie chodzą na zwolnienia, bo mają państwowy etat i maja prace w głębokim poważaniu.Niestety, biorąc pod uwagę polskie prawo pracy, nie jest to łatwe, a jeszcze jak zwolnią za nicnierobienie, to za chwilę “redaktor” gazety, co to jest równie wiarygodna jak podobny z nazwy, ogólnopolski dziennik, będzie zaraz straszył sądem, bo jak można uczciwych pracowników zwalniać…

Ja 14/05/2020
| |

A czy przy podawaniu danych dotyczących ilości zatrudnionych osób, mogłaby Pani podać również ilość mieszkańców? Zakładam, że od 2012 roku znacząco wzrosła ich liczba.
Dodatkowo podać ilość inwestycji i nałożone w tym czasie obowiązki na gminę.
Bo jak wiadomo, w ciągu tych 8 lat weszło parę (naście, czy set) ustaw, kilka zmian w organizacji pracy samorządów lokalnych nałożonych odgórnie (szczególnie scedowanie odpowiedzialności niżej)
Myślę, że z Pani doświadczeniem w Radzie , jak i w szeroko pojętym dziennikarstwie, uzyskanie takich danych nie będzie problemem, a rzetelność przekazywanych informacji nie powinna dla Pani stanowić problemu.
No chyba, że mimo lat spędzonych w Radzie, nie wie Pani jak to się zmieniało na przestrzeni lat, ale w to szczerze wątpię.

Zniecierpliwiony 12/05/2020
| |

Kiedy przewidziana jest defilada Przemysława Mielocha burmistrza Gminy Mosina z podległym mu Urzędem na prospekcie-ulicy Jana Brzechwy w Mosinie ?

karp 11/05/2020
| |

Pękła dopiero setka. Można się obawiać czy rejestry umów i nieruchomości gminnych będą dostępne dopiero kiedy liczba urzędników przekroczy 200 osób. Wówczas do ich pilnowania potrzebni będą dwaj strażnicy, 2 pałki i 2 paralizatory.

marek 10/05/2020
| |

Nabór jest już ogłoszony na miejsce osób jeszcze zatrudnionych.

Małgorzata Kaptur 09/05/2020
| |

Ankiet satysfakcji klienta w urzędzie się nie robiło przez ostatnich 10 lat. Urzędników pewno też nikt o zdanie nie pyta. Składałam kiedyś wniosek w tej sprawie, ale kto by się przejmował takimi głupotami, kiedy każdy z siebie zadowolony, to pytać innych nie musi. Zaskoczyło mnie, że w Swarzędzu w porządku obrad ostatniej sesji znalazły się dwa intrygujące punkty. Burmistrz przedstawił Radzie raporty:
Raport Końcowy w sprawie koordynowania zarządzania ryzykiem w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz oraz jednostkach organizacyjnych w 2019 r. http://swarzedz.esesja.pl.esesja.pl/zalaczniki/83407/raport-koncowy-kz_756784.pdf
Raport z przeprowadzonej samooceny kontroli zarządczej w Urzędzie Miasta i Gminy w Swarzędzu oraz w jednostkach organizacyjnych Gminy Swarzędz. http://swarzedz.esesja.pl.esesja.pl/zalaczniki/83407/raport-kz_756785.pdf

karp 09/05/2020
| |

Cieszę, że Cenzor żyje mimo, że z PRL. Z tą sprawiedliwością, to trochę pojechałeś po bandzie.
Czy ma być tak jak na mosińskim targowisku, gdzie kowal zawinił a Cygana powiesili?
Następnie przyszedł z pomocą Covid-19 w celu zamknięcia, żeby mógł być sukces w postaci otwarcia?
To była jedyna logiczna treść w tej sprawie. Żeby otworzyć, trzeba zamknąć.
Podobny sukces osiągnął dzięki Covidowi były Zuk/Puk Mosina, który nie mógł obniżyć taryf za wodę zgodnie z zapowiedziami i zreformować gospodarki odpadami, to zamknął cmentarz i ma sukces w postaci otwarcia?
Ostatecznie i tak się spotkamy na polach cmentarnych, ale ci którzy znają starostę w to nie wierzą.

Szkoda gadać 09/05/2020
| |

Cenzurze nie masz aktualnych informacji. Burmistrz od kiedy osiągnął swój cel i wygodnie rozsiadł się w fotelu nie jest już lektorem. To było zajęcie dobre w czasie dochodzenia do fotela.

Cenzor 09/05/2020
| |

W szanujących się firmach odchodzący są proszeni o wypełnienie ankiet w których wypowiadają się o przyczynie odejścia. Myślę ,że w przypadku Urzędu Miejskiego w Mosinie byłaby to bardzo ciekawa lektura. Pani Przewodnicząca pisze o tym co było ale mosińskie wróble ćwierkają o dalszych odejściach i to niezwykle kompetentnych pracowników. Może Burmistrz między I a II czytaniem coś na ten temat powie z ambonki. Tak na marginesie. Sprawa wiary jest sprawą osobistą i każdy powinien ją uszanować. Niestety w przypadku niektórych funkcji i urzędów należy zachować umiar i nie demonstrować swojej wiary. Pismo święte można czytać w domu, a jego czytanie w kościele zostawić młodym lektorom.Więcej pokory i skromności, a przede wszystkim sprawiedliwości.